Nog een weekje... - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Mathilde Leeuw - WaarBenJij.nu Nog een weekje... - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Mathilde Leeuw - WaarBenJij.nu

Nog een weekje...

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

14 September 2012 | Nederland, Genemuiden

Nog een weekje en dan is het al 21 september 2012. Dan vlieg ik samen met mn reisgenootjes Jessica, Ellen en Anette naar Ghana om stage te lopen in het St. John of God hospital in Duayaw Nkwanka. Iets wat ik begin dit jaar nog niets van wist...

Natuurlijk hebben we al heel wat voorbereidingen moeten treffen voordat we aan dit grote avontuur konden beginnen. Extra lessen op school, vaccinaties, ticket boeken, visum aanvragen en natuurlijk inkopen doen voor 16 weken Ghana.

Komend weekje nog 2 dagen school en thuis het e.a. voorbereiden voor de opdrachten die we in Ghana moeten uitvoeren. Verder ben ik nu volop aan het genieten van alles wat ik hier in Nederland heb (het weer, eten en familie en vrienden), want dat moet ik de komende 16 weken dus gaan missen. Ondanks dat heb ik er super veel zin in. Mn koffer zijn al zo goed als gepakt, ik ben er (bijna) klaar voor!

Liefs Mathilde

  • 14 September 2012 - 12:37

    Geralde:

    Heey Mathilde,
    Leuk dat je ook een weblog bijhoudt! Tjaa.... het komt nu steeds dichterbij: nog maar 7 nachtjes in je eigen bed slapen! Geniet van deze reis en ik hoop dat het een uitdaging en ervaring wordt om nooit te vergeten! Ik zie je woensdag en donderdag vast nog wel, maar anders een super goede reis. Het lijkt me leuk om jullie weblogs te volgen, kan het al een beetje afkijken en mij psychisch voorbereiden ;-)
    Greetz Geralde

  • 14 September 2012 - 12:40

    Corrie :

    Ha Mathilde,
    Succes met de laatste voorbereidingen!
    We gaan je zeker (via deze site) volgen
    Groetjes, (tante) Corrie

  • 14 September 2012 - 15:52

    Ellen:

    Hee Mathilde,
    Wat leuk!!! Ik ga je weblog volgen, ik ben nl. heel benieuwd wat je daar allemaal gaat beleven ;)
    Ik heb er heel veel zin in om samen met jou en de andere meiden op reis/stage te gaan!!
    Liefs xx

  • 17 September 2012 - 20:37

    Hermien:

    Heey Mathilde,

    Super gaaf dat je naar Ghana gaat! Heel veel succes nog met de laatste voorbereidingen en het afscheid nemen!
    Maak er een mooie reis van en geniet van alles wat je gaat doen! Een ervaring die je nooit gaat vergeten! Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen dus hou ons op de hoogte!

    Groetjes Hermien Henniphof

  • 20 September 2012 - 14:28

    Hoi Mathilde,:

    Nog 1 nachtje slapen!!!! Heeeel veel plezier daar en we zijn benieuwd naar de verhalen op de site!!!

    Groetjes uit de Koekoek

  • 20 September 2012 - 17:29

    Albert:

    Hallo Mathilde,

    Fijne tijd in Ghana!!!!!!!!!
    En een goede reis.

    Groetjes van Albert, (zorgboerderij)

  • 21 September 2012 - 22:26

    Dirk Monique En Kids:

    Heei mathilde,
    Een hele fijne tijd toegewenst, maak er iets moois van! Hou je taai en vooral geniet! We gaan je volgen! Groetjes van ons.
    Ps: pas goed op jezelf!

  • 24 September 2012 - 09:18

    Bosmannetjes:

    hey Mathilde

    goede reis gehad?
    we zijn heel benieuwd hoe je het daar hebt.
    veel plezier en succes! :-)
    groetjes de Bosmannetjes

  • 24 September 2012 - 14:46

    Alberdine:

    He Mathilde,

    Alles goed gegaan? We zien uit naar je eerste verhalen. Heb een goede tijd daar en don't forget the stroopwafels ...

    Groetjes ons (KidV'ers)

  • 24 September 2012 - 21:36

    Ilse:

    Ha Mathilde,

    Eindelijk is het dan zo ver. Aangekomen in Ghana!
    Maak er een mooie tijd van en vergeet niet ons op de hoogte te houden.

    Groeten Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mathilde

Hallo allemaal, Op dit blog wil ik mijn avonturen in Ghana bijhouden of in iedergeval af en toe iets van mij laten horen. Groetjes Mathilde

Actief sinds 14 Sept. 2012
Verslag gelezen: 743
Totaal aantal bezoekers 29737

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 10 Januari 2013

Ghana

Landen bezocht: