Ghana - Reisverslagen van Mathilde de Leeuw - WaarBenJij.nu Ghana - Reisverslagen van Mathilde de Leeuw - WaarBenJij.nu

Ghana

21 September 2012 vertrek ik samen met 3 medestudenten naar Ghana. Hier gaan we stagelopen in het St. John of God Hospital in Duayaw Nkwanka.

Naast het stagelopen, willen we ook nog een aantal weken rondtrekken in Ghana en meer van het land bekijken en van de cultuur te ontdekken.

Ik heb er super veel zin in en hoop op een mooie tijd in Ghana

Liefs Mathilde

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2013

Back in (freezing) cold Holland

26 December 2012

Olifant spotten

16 December 2012

Operaties, verkiezingen en genieten van Ghana

01 December 2012

Abobo Yaaaaaaaa

25 November 2012

Tweede poging out reach en gehandicapten knuffelen
Mathilde

Hallo allemaal, Op dit blog wil ik mijn avonturen in Ghana bijhouden of in iedergeval af en toe iets van mij laten horen. Groetjes Mathilde

Actief sinds 14 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 29729

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 10 Januari 2013

Ghana

Landen bezocht: