Ghanees weekend - Reisverslag uit Duayaw Nkwanta, Ghana van Mathilde Leeuw - WaarBenJij.nu Ghanees weekend - Reisverslag uit Duayaw Nkwanta, Ghana van Mathilde Leeuw - WaarBenJij.nu

Ghanees weekend

Door: Mathilde

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

30 September 2012 | Ghana, Duayaw Nkwanta

Maadwo!

Hier even een korte update. Afgelopen weekend hebben we onze haren laten vlechten, wat een werk zeg! Ik heb 3 uur bij de kapper gezeten voor ik klaar was en daarna moesten die andere meiden dus nog. We hebben op onze vrije zaterdag dus de hele dag bij de kapper gezeten, maar vooruit je moet er wat voor over hebben ;)
Vanmorgen zijn we weer naar de kerk geweest, dit keer een andere dan de vorige keer. Deze kerk kwam wat meer overeen met onze kerk (voor zover dat hier in Ghana kan ;)) wel werd er natuurlijk weer volop gedanst.
Ook hebben we vandaag de kaartjes opgehangen in de huiskamer (zie foto’s). Het fleurt de boel al mooi op en we willen graag het woord akwaba (welkom) maken van deze kaarten, dus kom maar op met die kaarten! ;) Kleurplaten zijn trouwens ook van harte welkom hier in Ghana, er hanger er al 2 :D

Het skypen vinden de jongens hier ook erg interessant. Vanavond stond ik met een stuk of zeven jongens om me heen te skypen, ‘get me a girl from Holland, we like white girls’. Dus voor wie graag met een Ghanees wil thuis komen, laat je nummer maar achter er zijn er zat die contact willen :P.
Tot snel!

Hottie!!!

• 01 Oktober 2012 - 07:51

Henriët Kolk:

Hoi Mathilde,

Veel plezier nog! Je haar zo staat je goed!

Groet,
    Henriët Kolk

• 01 Oktober 2012 - 08:49

Maaike:

heeej mathilde wat gaaf zeg je haar! en leuk om jou verhalen te lezen;d

• 01 Oktober 2012 - 14:18

Liesbeth:

heei matje,
    leuk om je verhalen te lezen !!!
    en wat een mooie foto's staan erbij !!
    leuk om te zien hoe het daar is....
    liefs ons

• 01 Oktober 2012 - 23:04

Marida:

alweer een verslagje, fanatiek hoor. Leuk om te lezen hoe je weekend was. De fotos zijn ook erg mooi!
    En wat heb je prachtige afrkaanse haren!
    Je post is onderweg en we zullen je nog van meer post voorzien.
    liefs paps en mams.

Hoi Mathilde

Leuk om je verhalen te lezen. En aan je haar te zien ben je al aardig ingeburgerd.

• 02 Oktober 2012 - 08:21

Henny:

Sorry, er ging even wat niet goed. 3x is wel een beetje erg veel :)

Groeten.

• 03 Oktober 2012 - 23:05

Annemieke:

Hoihoi,

Leuk om je verhalen te lezen, en wat is je haar mooi!!
    Succes met alles! En leuk dat je foto's toevoegd, dan krijg ik er een beetje een beeld bij ;)

Groetjes,
    Annemieke

• 04 Oktober 2012 - 14:12

Karin:

Hoi Mathilde,

Erg leuk om te lezen wat je daar in het kinderziekenhuis allemaal doet. Gaaf dat je zelf infuzen inbrengt!Je mag best wat meer vertellen over je werk, wat meer details.
    Als ik het allemaal zo lees, dan hebben we het hier in Nederland zo slecht nog niet.
    Heel veel plezier in Ghana!!
    Groetjes,
    Harro en Karin